Оля Фреймут презентує свій етикет на Книжковому Арсеналі Опубликовано: 21.05.18 в 17:07


Літературна провокація авторки вже наробила чимало галасу, хоч самої книжки ніхто й не бачив. Прокоментувати фрагмент із ще не виданої книжки заходилися колеги по цеху, художники, психологи, політики, письменники й багато інших вибагливих читачів.

 prezentat.jpg

 

«Моя книжка, як і телешоу, має викликати емоції, сильні і суперечливі, – розповідає Оля Фреймут. – І щоб можна було і повчитися, і розважитися, наче у грі. Проте, крім забави, у цьому подарунковому виданні ви знайдете і серйозні поради від експерта з етикету Наталі Адаменко».

 

 У хуліганському етикеті, що вийшов друком у видавництві SNOWDROP, головна героїня, наче персонаж п’єси «Пігмаліон» Б. Шоу, змінює себе і своє життя та розказує, як вона це робить. Щоб читачі не нудьгували, авторка змішує під однією обкладинкою веселе, сумне, правду й фантазії. Вона шукає контраверсійні відповіді на питання про те, як тамувати емоції, хворіти, плакати, вийти заміж і гарно виглядати, а водночас полюбити себе і ближнього.

 book_2_sm.jpg

«Ця книжка написана як для себе. Бо існує етикет для всіх, а це – особисті правила, які вигадую і порушую я. Тож даруйте за екстравагантність, але те, що ви прочитаєте – буквально не повторюйте у домашніх умовах, застерігає авторка. – Читайте так, як дивитеся на картини Дега, щоб після споглядання його «Танцкласу» хотілося займатися не балетом, а коханням».

 

Видавництво «Snowdrop» засноване Ольгою Фреймут у 2018 році. «Школа пані Фреймут: ЕТИКЕТ» – друга книжка, яка вийшла друком у її видавництві. Першим підсніжником стала казка для дітей «Кажан Жан».