Дизайнер Ирина Дуч: "Я всегда в поиске свежего и готова к экспериментам"

Украинские дизайнеры - самые талантливые, они всегда радуют своих покупателей яркими и оригинальными платьями и аксессуарами. Предлагаем вам познакомиться поближе с молодым, но очень успешным украинским дизайнером - Ириной Дуч.

 

irina-duch.jpg

 

Ирина Дуч (Iryna Duch)

 

Расскажите, как появилась идея создания вашего бренда?


Це було природнім та закономірним кроком після закінчення Львівської Національної академії мистецтв. Знання та досвід я тепер здобуваю у практичній площині.


В чем основная изюминка именно ваших изделий?


Я роблю акцент на якісному виконанні, приділяю увагу деталям та використовую тільки натуральні природні матеріали. Сукупність цих рис дає змогу кожному виробу органічно вписатись в образ власника.


Какой у вас диапазон цен на вещи?


У нас досить широкий асортимент виробів, відповідно широкий і діапазон цін. Це можуть бути тонкі як шкіряні браслети на щодень так і вечірні шовкові сукні, відповідно діапазон від 200 грн.до 3000грн.

 

collage3.jpg
Что вас окрыляет в работе?


Мене надихає середовище, в якому перебуваю фізично і ментально. Часто це найпростіші речі, побачені в альтернативному ракурсі, уривки чужих фраз, накладені на особисті погляди, внутрішній імпульс. Це цікавий і непередбачуваний процес, який сам по собі може слугувати поштовхом.


Основные ткани и материалы, которые используются для создания вещей?


Я завжди в пошуку свіжого, хочеться пробувати нові матеріали, поєднувати непоєднуване, експериментувати. Незмінним залишається лише натуральність та висока якість. В одязі це шовк, шерсть, котон, а для аксесуарів – шкіра, натуральне каміння, дерево і метал. Все залежить від настрою та концепції колекції. Зараз більше працюю над аксесуарами і прикрасами зі шкіри та каміння.

 

collage1.jpg
Опишите немного секреты процесса изготовления


Основна «таємниця» в тому, що ключовими елементами моїх конструкцій завжди є форма і рельєф матеріалу, який задає тональність усьому процесу перевтілення ідеї в матеріальний об’єкт.


Как вы считаете, кто ваша целевая аудитория?


Це молоді жінки, гармонійні, сильні, активні, але жіночні. Вони цінують себе і усвідомлюють свою винятковість, віддають перевагу якісним та комфортним речам, які підкреслюють їхню індивідуальність.


Какие принты на свитшотах самые популярные среди покупателей?


Наразі світшотами або ж принтами для них я не займаюсь. Більше зосереджена на шкіряних прикрасах які можуть вдало поєднуватись з ними. В основі лежать загальні тенденції: масивний декор, вишивка, принти із певними повідомленнями оточуючим, національна символіка у свіжих інтерпретаціях, зображення із суспільно-політичним підтекстом.

 

collage.jpg
Где можно посмотреть ваши вещи и приобрести их?


Наразі подивитись та придбати речі можна на сайті, на facebook та через кілька онлайн-ресурсів

Читать также

puschinka 13 апреля 2015, 23:46 #
Очень нравятся ее модели. Она очень талантливый дизайнер и создает ошеломительные наряды. Прост каждый ее наряд тут же хочется примерить на себя.
Читать все комментарии

google-site-verification: googleccb7f7df7e1ba7c7.html