Як пройшов фінал VI Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone
Конкурс пройшов у новому phygital-форматі
У Києві відбувся масштабний фінал VI International Young Designers Contest New Fashion Zone в phygital-форматі, який зібрав 862 дизайнерів із 28 країн! Серед них були учасники з країн Європи, Північної Америки та навіть Азії. Професійне журі відібрало 45 фіналістів Конкурсу, які і змагались за перемогу у тринадцяти різних номінаціях.
Фінал VI конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone відбувся в п'ятницю, 16 жовтня, на київській локації Pochayna Event Hall.



Про конкурс
Конкурс молодих дизайнерів New Fashion Zone проходить уже вшосте. За час свого існування організатори отримали 3238 заявок від креаторів з різних країн. Конкурс є майданчиком, що допомагає дизайнерам отримати знання та досвід, а також дає можливість показати своє бачення моди вітчизняним і зарубіжним модним експертам. Саме Конкурс об’єднує представників українського та світового фешн-ком'юніті, спонукає їх до створення нових колаборацій і проєктів.
«New Fashion Zone — це майданчик для розвитку конкурентоспроможності фешн-продукту та креативного підприємництва. Я вважаю, що проведення конкурсу в цьому році — це перемога нашої команди, і впевнена, демонстрація сталого розвитку New Fashion Zone Інституції. Ми пишаємося тим, що в 2020 році наші дизайнери перемогли на міжнародному конкурсі дизайнерів Frankfurt Style Award. Також ми дуже вдячні членам нашого ком'юніті, партнерам і всім стейкхолдерам за довіру та підтримку», — говорить Марія Терехова, керуючий партнер New Fashion Zone.

Конкурс проходить раз на рік і складається з трьох етапів:
Ескізний етап. Цьогоріч до нього пройшли 214 учасників, серед них — 37 студентів початкових курсів профільних ЗВО і 24 школяра.
У Півфінал потрапили 92 учасники. Вони готували відео презентацію готових виробів з колекції, за якою журі і обирало фіналістів.
Фінал конкурсу — це третій етап змагання, куди пройшли 45 учасників із Туреччини, Ізраїлю, Білорусі, Великої Британії та Молдови. Конкурсанти продемонстрували міжнародному й українському журі свої навчальні колекції з шести луків, а журі визначило переможців у кожній з номінацій.

Фіналістів відбирало журі, серед членів якого були лідери думок, власники брендів і шоурумів, історики моди, засновники асоціацій моди, шеф-редактори ЗМІ, представники брендів і виробництв одягу нашої країни з різних регіонів, а також міжнародні fashion-експерти. Серед них зокрема: Світлана Івахова, Валентин Кармінський, Ірина Ярмак, Світлана Кононенко, Рост Дікой, Анна Колеснікова, Анастасія Стрига, Вікторія Хитрук, Заславец Марина, Світлана Тітова-Толстік, Олександра Сурган, Вячеслав Дюденко та Ірина Дюденко.
Цього року, окрім традиційних номінацій, конкурс порадував глядачів і новими.
1.Номінація-відкриття року — Z-Generation. В ній свої колекції представили підлітки-дизайнери 10, 13, 14 та 15 років і навіть талановита школярка з вадами слуху.
- Дизайнери одягу для домашніх улюбленців показали колекції для пуделів і йорків. Номінація Petwear була заснована в партнерстві з Асоціацією зоозахисних організацій України.
- З'явилися номінації EveningOutfit (Вечірня мода), Weddingdress (Весільна мода) та Underwear (Нижня білизна).


Покращення якості колекцій, їх стилізація та справжні перформанси на подіумі, допомагали учасникам створити досвідчені наставники. Це стало можливим завдяки спеціально розробленій командою New Fashion Zone програмі fashion-менторства. Кращі fashion-експерти України ділилися своїм професійним досвідом, допомагали конкурсантам розвинути навички та якості дизайнерів, адаптуватися до професії та виробити високі стандарти роботи.

«Цей формат fashion-менторства ми робимо другий раз і дуже задоволені вдосконаленням рівня колекцій фінального шоу. Онлайн-формат програми дозволяє комунікувати менторам і фіналістам із різних куточків України та світу. Також цьогоріч наша команда змінила півфінал конкурсу, перевівши його в діджитал-формат. Усі півфіналісти знімали відео своїх колекцій — замість традиційного показу. Ми хочемо, щоб наші випускники були готові до нових реалій і вміли презентувати свій продукт онлайн», — говорить Юлія Порядіна-Гривнак, CEO New Fashion Zone.
В рамках фіналу конкурсу New Fashion Zone було презентовано колекції ще двох проектів:
1) Ukrainian New Fashion Days 2020 — міжнародна онлайн-презентація колекцій шести українських брендів, які понад два місяці працювали спільно з експертами модного дому Dior, Lanvin та паризького ритейлу Printemps. Проект проводиться New fashion Zone за підтримки Українського Культурного Фонду
2) З гостьовим показом завітали переможниці Frankfurt Style Award — випускниці NFZ ком’юніті. Саме вони кілька місяців тому гучно заявили про українську моду світу, забравши найвищі нагороди у всіх трьох номінаціях престижного європейського конкурсу. До речі, двоє із них боролися за перемогу і на Конкурсі молодих дизайнерів New Fashion Zone.

Також у колаборації з дизайнерами NFZ пройшов показ колекції бренду Bembi


і показ учасника NFZ Community — українського бренду білизни Soko Lingerie — під виступ музичного гурту "МИ".

Гран-прі конкурсу
Володаркою гран-прі VI міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone стала Тетяна Маркова (Дніпро) з колекцією HEMP COLLECTION, номінація Sustainable fashion. Вона отримала 100 000 гривень на пошиття колекції від швейної фабрики “ТК-Стиль”, що входить до групи компаній “Текстиль-Контакт”. Менторка переможниці — Ірина Петренко.
Дизайнерку нагородила директорка швейної фабрики “ТК-Стиль”, “ТК-Медзахист” ТОВ “Текстиль Контакт” — Світлана Тітова-Толстик.

Усі переможці отримали нагороди выд партнерыв конкурсу:
- косметичні набори від б’юті-партнера Kodi professional
- сучасні гаджети від українського бренду Gelius
- косметичні набори від б’юті-партнера Біокон та Hirudo Derm
- сертифікати на б’юті-послуги від Fast Line Studio.
А також - Спеціальні призи від партнерів:
- грошовий сертифікат на суму 10000 грн на придбання преміум-утеплювачів від фабрики нетканих матеріалів K.TEX
- сертифікати від освітньої групи DonStream
- номінація від Всі. Свої «Свій бренд»
- розміщення в концепт-бутику O2 Fashion Space
- сертифікат на безкоштовну участь у Berdyansk Fashion Day
- сертифікат на безкоштовну участь у Odessa Fashion Day
- сертифікат на безкоштовну участь у Odessa Fashion Night
- сертифікат на style-консультації від Image & Style експерта Лаури Овакімян
Логістичний партнер конкурсу: Nova Poshta Global
Інформаційні партнери конкурсу: Viva, Fashion TV UA, BurdaStyle, Studio of my dreams, CUTIS, Gossip, Lucky Ukraine.