Як пройшов фінал VI Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone

Як пройшов фінал VI Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone

Конкурс пройшов у новому phygital-форматі

У Києві відбувся масштабний фінал VI International Young Designers Contest New Fashion Zone в phygital-форматі, який зібрав 862 дизайнерів із 28 країн! Серед них були учасники з країн Європи, Північної Америки та навіть Азії. Професійне журі відібрало 45 фіналістів Конкурсу, які і змагались за перемогу у тринадцяти різних номінаціях.

Фінал VI конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone відбувся в п'ятницю, 16 жовтня, на київській локації Pochayna Event Hall

ФОТО-1.jpg

 ФОТО-2yy.jpg

 

ФОТО-3yy.jpg

 

Про конкурс

 

Конкурс молодих дизайнерів New Fashion Zone проходить уже вшосте. За час свого існування організатори отримали 3238 заявок від креаторів з різних країн. Конкурс є майданчиком, що допомагає дизайнерам отримати знання та досвід, а також дає можливість показати своє бачення моди вітчизняним і зарубіжним модним експертам. Саме Конкурс об’єднує представників українського та світового фешн-ком'юніті, спонукає їх до створення нових колаборацій і проєктів. 

 

«New Fashion Zone — це майданчик для розвитку конкурентоспроможності фешн-продукту та креативного підприємництва. Я вважаю, що проведення конкурсу в цьому році — це перемога нашої команди, і впевнена, демонстрація сталого розвитку New Fashion Zone Інституції. Ми пишаємося тим, що в 2020 році наші дизайнери перемогли на міжнародному конкурсі дизайнерів Frankfurt Style Award. Також ми дуже вдячні членам нашого ком'юніті, партнерам і всім стейкхолдерам за довіру та підтримку», — говорить Марія Терехова, керуючий партнер New Fashion Zone.

ФОТО-4yy.jpg

 

Конкурс проходить раз на рік і складається з трьох етапів: 

Ескізний етап. Цьогоріч до нього пройшли 214 учасників, серед них — 37 студентів початкових курсів профільних  ЗВО і 24 школяра.

У Півфінал потрапили 92 учасники. Вони готували відео презентацію готових виробів з колекції, за якою журі і обирало фіналістів.  

Фінал конкурсу — це третій етап змагання, куди пройшли 45 учасників із Туреччини, Ізраїлю, Білорусі, Великої Британії та Молдови. Конкурсанти продемонстрували міжнародному й українському журі свої навчальні колекції з шести луків, а журі визначило переможців у кожній з номінацій.

ФОТО-5yy.jpg

 

Фіналістів відбирало журі, серед членів якого були лідери думок, власники брендів і шоурумів, історики моди, засновники асоціацій моди, шеф-редактори ЗМІ, представники брендів і виробництв одягу нашої країни з різних регіонів, а також міжнародні fashion-експерти. Серед них зокрема: Світлана Івахова, Валентин Кармінський, Ірина Ярмак, Світлана Кононенко, Рост Дікой, Анна Колеснікова, Анастасія Стрига, Вікторія Хитрук, Заславец Марина, Світлана Тітова-Толстік, Олександра Сурган, Вячеслав Дюденко та Ірина Дюденко.

 

Цього року, окрім традиційних номінацій, конкурс порадував глядачів і новими.

1.Номінація-відкриття року — Z-Generation. В ній свої колекції представили підлітки-дизайнери 10, 13, 14 та 15 років і навіть талановита школярка з вадами слуху.

  1. Дизайнери одягу для домашніх улюбленців показали колекції для пуделів і йорків. Номінація Petwear була заснована в партнерстві з Асоціацією зоозахисних організацій України.
  2. З'явилися номінації EveningOutfit (Вечірня мода), Weddingdress (Весільна мода) та Underwear (Нижня білизна).

ФОТО-6yy.jpg

 

 

ФОТО-7yy.jpg

Покращення якості колекцій, їх стилізація та справжні перформанси на подіумі,  допомагали учасникам створити досвідчені наставники. Це стало можливим завдяки спеціально розробленій командою New Fashion Zone програмі fashion-менторства. Кращі fashion-експерти України ділилися своїм професійним досвідом, допомагали конкурсантам розвинути навички та якості дизайнерів, адаптуватися до професії та виробити високі стандарти роботи.

ФОТО-8yy.jpg

 

«Цей формат fashion-менторства ми робимо другий раз і дуже задоволені вдосконаленням рівня колекцій фінального шоу. Онлайн-формат програми дозволяє комунікувати менторам і фіналістам із різних куточків України та світу. Також цьогоріч наша команда змінила півфінал конкурсу, перевівши його в діджитал-формат. Усі півфіналісти знімали відео своїх колекцій — замість традиційного показу. Ми хочемо, щоб наші випускники були готові до нових реалій і вміли презентувати свій продукт онлайн», — говорить Юлія Порядіна-Гривнак, CEO New Fashion Zone.

 

В рамках фіналу конкурсу New Fashion Zone було презентовано колекції ще двох проектів:

 

1) Ukrainian New Fashion Days 2020 — міжнародна онлайн-презентація колекцій шести українських брендів, які понад два місяці працювали спільно з експертами модного дому Dior, Lanvin та паризького ритейлу Printemps. Проект проводиться New fashion Zone за підтримки Українського Культурного Фонду

 

2) З гостьовим показом завітали переможниці Frankfurt Style Award — випускниці NFZ ком’юніті. Саме вони кілька місяців тому гучно заявили про українську моду світу, забравши найвищі нагороди у всіх трьох номінаціях престижного європейського конкурсу. До речі, двоє із них боролися за перемогу і на Конкурсі молодих дизайнерів New Fashion Zone.

 

ФОТО-9yy.jpg

Також у колаборації з дизайнерами NFZ пройшов показ колекції бренду Bembi

 

ФОТО-10_Bembi-2yy.jpg

ФОТО-10_Bembiy.jpg

і показ учасника NFZ Community — українського бренду білизни Soko Lingerie — під виступ музичного гурту "МИ". 

ФОТО-11_SokoLingyyerie_МИ.jpg

Гран-прі конкурсу

 

Володаркою гран-прі VI міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone стала Тетяна Маркова (Дніпро) з колекцією HEMP COLLECTION, номінація Sustainable fashion. Вона отримала 100 000 гривень на пошиття колекції від швейної фабрики “ТК-Стиль”, що входить до групи компаній “Текстиль-Контакт”. Менторка переможниці — Ірина Петренко.

Дизайнерку нагородила директорка швейної фабрики “ТК-Стиль”, “ТК-Медзахист” ТОВ “Текстиль Контакт” — Світлана Тітова-Толстик. 

ФОТО-12_Гyyран-Прі.jpg

 

Усі переможці отримали нагороди выд партнерыв конкурсу:

- косметичні набори від б’юті-партнера Kodi professional

- сучасні гаджети від українського бренду Gelius

- косметичні набори від б’юті-партнера Біокон та Hirudo Derm

- сертифікати на б’юті-послуги від Fast Line Studio

 

А також - Спеціальні призи від партнерів:

- грошовий сертифікат на суму 10000 грн на придбання преміум-утеплювачів від фабрики нетканих матеріалів K.TEX

- сертифікати від освітньої групи DonStream

- номінація від Всі. Свої «Свій бренд»

- розміщення в концепт-бутику O2 Fashion Space

- сертифікат на безкоштовну участь у Berdyansk Fashion Day

- сертифікат на безкоштовну участь у Odessa Fashion Day

- сертифікат на безкоштовну участь у Odessa Fashion Night

- сертифікат на style-консультації від Image & Style експерта Лаури Овакімян

 

Логістичний партнер конкурсу: Nova Poshta Global 

 

Інформаційні партнери конкурсуVivaFashion TV UABurdaStyleStudio of my dreamsCUTISGossipLucky Ukraine.

Добавить комментарий
Оценить статью:

 

 

google-site-verification: googleccb7f7df7e1ba7c7.html