Ніч рекламожерів: фантастичне шоу від Жана Марі Бурсіко знову підкорило Київ


The Night of adeaters ®/ Ніч рекламожерів відбулася у найбільшому кінотеатрі країни - «Мегаплекс» в РТЦ «Блокбастер».

Цього року шоу відвідало більше двох тисяч глядачів. Представник Синематеки Жана Марі Бурсіко - Томас Лекує (Tomas Lecuyer) не лише привіз у Київ колекцію з 540 найцікавіших та найкумендніших роликів з усього світу, але й в перервах між показами розважав гостей власними DJ-сетами.

DSC06099.jpg


Партнери Ночі також постаралися для глядачів - усі щасливі власники квитків отримали сувенірні магніти та брелоки із логотипом Ночі, мали змогу зробити фантастичне фото напам'ять, отримати ексклюзивний сервіс від напою події, а також подивитися міні-фешн шоу від модного бренду у виконанні ведучих. Організатори ж додали до цього веселі різнокольорові дудки, звуки яких були тим гучнішими, чим більше сподобався аудиторії ролик.

Найбільше глядачам сподобалася реклама пива, ролики за участю зірок, а також, традиційно, соціальний блок колекції.

IMG_0129.jpgIMG_0133.jpg

На фото зліва: Томас Лекує (Thomas Lecuyer) - представник Синематеки Жана Марі Бурсіко;
На фото зправа: відвідувачі

Читать также

Добавить комментарий
Оценить статью:

 

google-site-verification: googleccb7f7df7e1ba7c7.html